30/4/09

Poetes gallegs. Olga Novo


A les 20:00h, a la Biblioteca Mercè Rodoreda de Barcelona, José Jiménez ens parlarà de l’obra de la poetessa i assagista gallega OLGA NOVO.

Olga Novo va néixer el 1975 a Vilarmao, Pobra do Brollón (Lugo). És llicenciada en filologia gallego-portuguès i actualment és professora de llengua i literatura gallega.

Aquest poema pertany al poemari Nós nus que li va merèixer el Premio Losada Diéguez de Creación Literaria.

OS LIQUIDOS INTIMOS
coa miña pel podes facer enxertos nas mazairas.
algunhas conservan estirados os nomes que gravei a navalladas
tódalas tardes ó volver da escola.
acostumada a tirar por un poema como por un becerro
cando se lle ven as patas,
cando xa no se está en idade de medrar
toda maduración require un desgarro de tendóns
entón é cando corren polo meu peito rabaños da cabras
que non se dirixen a ningunha parte,
sóbenme as paredes desde as que te vexo,
.arrancan coa lingua o pasto mentres te vas.
o tacto des teu violíns faime chorar terriblemente.
e case non podo soportar que as túas mans me acariñen
como a la dos xerseis que facía a miña mai cando era nena.
pero coa miña pel
coa miña pel podes facer enxertos nas mazairas