18/6/07

2.000 entrades

Vaig obrir aquest blog www.novembre1970.blogspot.com el 5 d’abril del 2006, un data especial a recordar.

En aquests prestatges personals he encabit poemes propis, presentacions de llibres, poesies de poetes catalans, fotografies i altres posts que han entrellaçat la meva vida, i que m’han adelitat amb comentaris, poemes del
OhCapità i paraules belles més enllà de la sensibilitat.

No vull tenir por de la poesia escrita, poesia visual, poesia sonora…prefereixo albirar que la poesia amb les matemàtiques podrien fer taules exactes de sentiments transparents, de paraules precises i belles, de ritmes sostinguts sense ser justificats. La poesia ha estat per a mi un camí sensitiu, d’exaltació, per aprendre a escriure lletres traçades.

El meu cor no té calaixos ni un dipòsit per l’oblit. Tinc un desig obstinat a viure, com el mar que rep les onades suaus.

Gràcies a tots per somiar amb la poesia!!!


2 comentaris:

OhCapità ha dit...

mmm, ... Felicitats Laura!!!

un (secret), un potser, ... gavienes que riuen i vels entre els nostres ulls, ... paraules plenes de sentiments, ... per futurejar havent omplert els llavis i amb l'estómac sense prous versos, ... per acabar delimitant-nos, ... mmm, ...

gràcies Laura per oferir el teu espai, la teva poesia i el teu somriure.

un bes suau i dolç,

T'

Anònim ha dit...

un somriure
:)
...que els somnis comencen per la nit de sant joan

mar